Blondinbella

Kollade precis på 1 när Isabella Lövengrip pratade om sin bok mm. Jag tyckte verkligen att hon är modig som vågar berätta om att hon blev mobbad när hon var liten och man kan bli så känd fast man har haft en jobbig barndom. I morgon när jag ska till stan ska jag nog köpa hennes bok. Tycker att det var bra att hon ändrade lite på sin blogg så att hon är mer "jordnära" nu än vad hon var förut då hon provoserade massor om hennes shopping mm. Jag tror att man har fel bild på Blondinbella, att hon bara lever lyx med shopoping och dyra kläder men riktigt så är det ju inte, visst hon shoppar väl mer än dom flesta men det är hennes hobby. Hon har som alla andra också kläder från H&M och Gina tricot. Visst jag kan tycka att hon shoppar väldigt mycket ibland men det är hennes val inte mitt. Hon får göra vad hon vill med sina pengar. Tycker iallafall hon är modig och stark. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0