Min dag!

Hej!

Imorse gick jag upp tidigt för att jag skulle in till stan ganska tidigt och för att jag skulle hinna blogga. KLockan gick och kl. 8.45 satte jag på datorn och skulle börja med att logga in på mig då musen inte fungerade. Blev arg och gick och tog fram nya batterier men det funkade inte. Blev att jag inte bloggade och åt frukost i stället. Idag har jag och min vän I varit i stan och shoppat. På listan stod;

Pjamas
Isabella Lövengrips bok
Ny väska
Ringar
penfack (stavningen??)

MEn jag hittade inget. Pjamas vare det dåligt med, Boken var slut, Väskan var för dyr, ringarna var inte snygga och fanns inte i min storlek. Tråkigt men jag fick med mig ett REA fynd från Kappahl
Ett guligt litet armband för 10;-. Blev iallafall en lång fika med mycket prat om sommaren och om skolan som börjar på måndag.

Nu blir det en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0