Min semester

Tog visst längre tid än vad jag trodde att ladda in alla bilder men här kommer en sammanfattning av min semester.


En vacker kväll för några veckor sedan. Vi var och hälsade på några vänner.

Den underbara tårtan på min kusins 3 års kalas. Jordgubbarna är nog en av dom sakerna jag kommer att sakna nu när hösten kommer.

En ny favorit bland bilderna... Blev väldigt nöjd med bilden den symboliserar våran båt tycker jag.

ÅÅÅ denna bild ger mig ett minne från när jag var ute och sprang och när jag sprang förbi här kunde jag inte springa förbi utan var tvungen att stanna och plocka med mig hem och ha på gröten.

min optemistjolle som jag var ute och seglade med som jag inte hade gjort på 3 år.

Såklart shoppade jag lite också.

Först den underbara klänningen från Svea som jag sprang på.

Två par RESTERÖDS trosor.

Min älskade Holebrook tröja. I LOVE YOU!

Två armband ett silvrigt (på bilden) och ett svart.

Ett nagellack och ett top coat från Depend.

Fick också dessa fina örhängen av min kära vän O. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0