Seglat

Idag gjorde jag något som jag inte har gjort på två tre år nämligen seglat med min båt.
Okej min båt är en optimistjolle, den har bara stått nere i våran källare så idag sa jag kan vi inte sjösätta den. Så det gjorde vi och det var riktigt roligt. Jag seglade omkring i hamnen i en halvtimma innan syrran och pappa fick ta över. För tre år sedan gick jag i seglarskola och fick då lära mig hur man seglade och hur man gör om båten välter. Och om jag tänker på det så saknade jag det lite. Idag när man satte sig i båten var jag både peppad och livrädd. Jag ska lägga in blider snart. Men om ni får changsen prova det för det är väldigt roligt.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0