V.30

Veckan har gått snabbt och jag har gjort massa roliga saker.

På Söndagen (bloggade på lördagen) hade vi kalas för min kusin som blev 3 år.

På måndagen cyklade vi ner och badade med kusinerna sedan åkte kusinerna och jag och mamma cyklade ner och solade innan vi åkte ner till hamnen och mötte min faster på hennas båt. Blev grill middag och glass och sedan en liten promenad ner till våran båt.

På tisdagen åkte mormor och morfar hem och vi tog båten ut till en ö och solade och badade.

På onsdagen tog vi båten ut till samma ö och solade dock inte bada för det var så mycket maneter.

I Torsdags kom min kära vän O med familj och det blev shopping mm.

I går (fredag) tag vi en liten båtutflygt till en ö och gick runt där tog en glass och bara mys.

Det var min vecka. Har naturligtvis tagit hur mycket bilder som helst men jag har glömmt överförings sladden hemma. BUHHHHH! så det blir inga bilder fören jag kommer hem men det gör jag ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0