1:a December

Hejsan, imorse då jag vaknade var det -13 vilket är sjukt varm, jag gick upp och åt min frukost och kom på att idag får jag äntligen öppna mina choklad julkalendrar, satte på datorn tog på mig och såg att klockan var alldeles för mycket för att enns hinna blogga, så jag åkte med mamma mot skolan.

Bolltunering idag och vi hade ett bra Humör som sakta blev sämre och sämre och tyvärr vann vi inte men vad gör det vi är ingen handbolls klass utan en musikklass. Jaja nästa år tar vi dom, får vi hoppas.
Annars var skolan helt okej, eftermiddage kändes lång med sista SO lektionen vid 14.30 och när jag åkte hem var det nästan helt mörkt och lite läskigt.

Har nu iallafall fixat in MYCKET bilder på datorn så ajg har mycket att visa er, så jag blir en bättre blogg... Så jag tänkte fixa massa inlägg som ajg ska visa er under dagarna då jag är i den roliga/tråkiga skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0