Mitt 2010

Året 2010 har varit helt fantastiskt men också en besvikelse.

Saker som man inte trodde kunde hända har hänt, både positivt och negativt.

Resor har det varit bra med började med en handbollscup, vi spelade som aldra bäst. Sedan gick det utåt med en resa till Norge och Trysil där vi var med O och co i en vecka, där det hände saker som inte fick hända. Slutade med att mammas axel var ur led och ett halv år var förstört för henne.

Påsklov på landet.

Till London med klassen v.16 mitt i askmolnet (som höll på längre än vad man trott.) Efter en lång dag kom vi fram med 44 pers till hotellet och då kunde 5 av mina bästa dagar med klassen börja!

2 av våra största konserter var på våren som The big Bang och Vårkonserten den med min kära klass.

Startade bloggen! Min första bild
Glömde skriva att vi i sverige har våran nationaldag idag
nationaldagen då jag äntligen förstod hur man laddade in bilder!

Köpenhamn med O och co, Zoo, Tivoli och massa shopping

fick min första elaka kommentar... Mer bilder finns
här!
En vecka senare blev det sommarlov och direkt efter skolavslutningen åkte vi till Uddevalla och spelade Junicupen.

Ett varmt sommarlov med besök i/på:
-landet
-Norge se Oslo, trysil mm
-Hemma
-skåne

Den sommaren tog jag en av mina bästa fotton och var äntligen ute min MIN båt

Skolan började och vi kom snabbt in i rutinerna med läxor, träning, blogga, sov.


Höstlovet firades på landet

Sedan var det helt plötsligt November-December och vi i klassen fick som alldra mest att göra med prov, läxor och konserter, vår Julkonsert och så var det jul.

Julen firades på landet med släkten. Vi var kvar några dagar myste tände massa ljus och gick långa promenader i den "kallaste vintern någonsin" som dom skrev i alla tidningar.

Nyår firas som sagt hemma hos oss med många kära vänner, en bra kväll helt enkelt.

Det positiva har varit allt roligt vi har varit med om, om jag måste välja har det varit hur roligt som helst att vara i London med min klass, att vara med familjen har också varit roligt, detta året har vi inte varit "utomlands" någon gång och med det menar jag att vi inte har varit på något varm ställe som i grekland eller någon annanstans utan bara vara hemma, Jag kommer ihåg hur arg jag var att vi inte skulle till något varmt ställen men jag måste säga att det var skönt också att bara vara hemma och inte åka utomland även om man var lite avis på alla andra.

♥Det gjorde inget mamma och pappa jag fick många andra upplevelser♥

Det negativa har varit att vi har lämnat en av världens bästa lärare och att min morfar har varit väldigt sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0