Blandad dag

En trött men lyklig tjej går snart och lägger sig efter en helt underbar dag.

Började med några lektioner
biologi och musik innan vi gick en promenad på några 1000 meter till folkets hus där vi sjung, sedan snabbt tillbaka med lite snöbollskrig på vägen. Matte, mentorstid och so på eftermiddagen innan jag fortfort åkte mot bästisen O som fyllde år.

Blev mysig fika med tårta, julmust och tända ljus då vi pratade om allt och alla, kollade lite MTV och pratade, vid 17 tiden åkte jag med bussen mot mamma, som så snällt satt och väntade vid busterminalen på mig för att köra mig mot träningen. Tack underbara mamma! Konditions träning i 1½ timma innan jag åkte hem, pratade med mamma och tog en lång varm dusch.

Nn hänger ögonlocken långt nere men jag ska sitta uppe en liten stund till bara God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0