Bloggning under juldagarna

Resväskan är nu nästan färdig packad med alla dom kläder som ska med, nu är det massa små grejor kvar som kamera laddare och datorn bla.

Tog en riktig sovmorgon imorse men jag känner mig ändå trött, jag har funderat lite på hur bloggningen blir dessa dagar, får se lite hur tiden ser ut men jag lovar inget, kan bli något inlägg denna dag, man som alla andra bloggare kommer jag inte blogga alls mycket på julafton! Vem sitter 2 timmar framför datorn på julafton?! Inte jag! Jag kommer såklart visa vad jag fick när jag kommer hem eller dagen efter, jag tror vi stannar till söndag.

Nu ska jag plocka ihop datorn, Nästa gång vi hörs är jag på landet med segt internet! Kramar

Kommentarer
Postat av: Kimadriana

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-03-17 @ 13:31:08
URL: http://kimadriana.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0