Check på julklappar

Tänkte kolla lite vad som stod på min önskelista och vad jag fick!

Taget från arkivet den 26/11
"På önskelistan står det; en odd molly mössa, en ugglering, Tomas Sabo armband, Blondinbellas Egoboost!, ett vitt bäddset, parfymen radiance, longchamp väska, saker från The Body Shop, breaking down, nagellack, böcker, Iphone 4, en resa, smink från Make Up Store, kläder från classified ni förstår listan kan bli lång! Nu kan man bara hoppas!"

Vad fick jag, 
Odd molly mössa ()
Ugglering (V)
Tomas sabo armband ()
Blondinbellas Egoboost! (V)
Ett vitt bäddset (V)
Parfymen radiance ()
Longchamp väska () (ska nog köpa billigare i paris)
Saker från The body shop (V) (kan få mer...)
Breaking down (V)
Nagellack ()
Böcker(V)
IPhone 4 () (vilken önskning!)
Smink från MAke up store (V)
Classified ()

Känns ändå som jag har fått mycket bra och roliga saker och det gör inget att jag inte fick allt på listan (hade inte tänkte det heller, det bästa är nu att jag fyller år om 4 veckor så jag behöver inte sluta hoppas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0