Ingen blogg lust idag men imon kommer jag igen


Här har det varit en dag utan att göra bågot på, blev en sväng på stan innan vi sjöng i kyrkan. Har kollat på Top Model och Svenska Hollywood fruar och bara slöat vid tvn och i sängen, ute är det kallt, fryser hela tiden.

Det är mycket som går runt runt i huvudet nu som imorse då jag tog med mig lucia kläder istället för julkläder... Men snart snart är det jullov bara några få dagar kvar nu exakt 1 vecka kvar tills skolan slutar och bara 10 dagar kvar till kulaffton, som jag inte ska fira hemma uten på stället där stress inte exoisterar på landet.

NU blir det mot sängen jag känner mig dötrött, efter en inte alls jobbig dag, har suttit en stund med tända ljus och bara myst, blev även en lång dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0