Julklappar

Nu är jag hemma men jag blir inte långvarig i morgon åker vi ner mot skåne, nämligen ner till farmor och farfar och kommer inte hem fören på onsdag, men jag har redan haft min julbloggpause så jag tänker inte pausa nu igen utan köra på med lite inlägg om vad jag gör och massa tidsinställda, så jag förbereder er! +att jag inte vill mista läsare igen!

Till mina julklappar nu. Fick massa roliga men också massa "bra-att-ha-saker"

Alla julklappar samlade.

Två böcker, Så länge vi båda andas och Egoboost!

Trosor och en adidas tröja.

Lite smått och gott som; lösnaglar, Hunter strumpor, vitt bäddset, film, the body shop grejor.

Olika presentkort på; H&M (300kr), stadium (250kr) Make up store (200kr) och en prenumeration på Chic.

♥Tack nära och kära för alla presenter!♥
Får inte glömma min dator som jag också fick som en "tidig" julklapp av mamma och pappa.
Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0