Lisebergs eftermiddag

Mitt i kort pausen åt vi julgröt och sedan fortsatte vi, blev 27 kort gjorda sedan iväg mot Liseberg, spelade och vann... Jag vann två påsar Daim och gissa vad mamma vann, 2000 gramaren choklad, Åkte lite grejor men usch vad kallt det var, Vi gick omkring på marknade, shoppade lite julgranskullor och lite annat småt, åt spanska våflor, MUMS säger jag bara. Sedan frös vi igäl nästan och åkte hemåt, åt räkor och kollade på den supper spännande matchen Sverige-Norge vilade lite i soffan och satte frimärken och address på alla julkort. Nu är alla kort färdiga och klara för att skickas imorgon.

Nu ska jag fixa det sista inför den sista skoldagen som komma ska imorgon, peppa peppa! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0