Skrattade så tårarna rann

Jag känner mig bakis idag, vaknade vid 10.10 gick upp åt frukost och har sedan dess legat med datorn på magen. Blir en lugn förmiddag men så mycket jobbigare eftermiddag då vi har våran Julkonsert! Jag ser fram imot det men det är jobbigt att stå hela 3 timmar och se glad ut sjunga så mycket man kan och samtidigt komma uhåg alla 1000 tals texter, bra då att vi har en liten pause på 45 minuter mellan dom två konserterna.

Slut pratat om det, igår var vi hos L&M och hade verkligen jätte trevligt började med den klassiska gröten sedan skumtomtar, clementiner, godis och mycket skratt, Det var barn i åldrarna 6-18 och vi hade jätte roligt verkligen, skrattade så tårarna rann ibland när Svante 6 åringen inte kunde sitta stilla en sekund eller när Agnes somnade under soffbordet.

Snart ska jag gå upp och börja packa min "konsert påse" med lusselinne, svarta kläder och körtröjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0