Vad hände?


Var har dessa omtalade tröjor tagit vägen? Det var en tid då dom flesta bloggarna bloggade om dessa supper fina tröjor från H&M som alla ville ha och efter några få dagar var alla ex, borta, men nu ser eller hör jag inget om dom finfina tröjorna, vad hände? Jag skulle gärna vara ägare till någon av dom men jag hann inte...

Skoldagen var kort men ändå så lång men när jag tänker på det har dagen varit väldigt kort, på eftermiddagen var det först matte sedan talangjakt där det var många duktiga elever som dansade och sjöng jätte bra, den som vann var en kille som var utklädd till Michael jackson och som sedan tog hem hela tävlingen, själv tyckte jag att dom 5 dansande tjejerna skulle vinna.

Nu blir det lite data innan jag bara ska slöa i morgon är det sista skoldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0