Hjälp mig att se Paris i rätt ögon!

Det blir inga roliga inlägg under veckorna mer än plugga äta sova men ibland får man till det! Tänkte att det är lika bra att inte skriva att man måste plugga det blir så tråkigt då, bara depp helt enkelt och bättre blir det inte av att se massor av bloggar som har varit i NEW YORK och shoppat eller Blondinbella som ska på spa i helgen, ne jag är trött på skolan men vad ska man göra?! Just nu lägntar jag mest till Jul lovet som är om 4 veckor tror jag! Men jag längtar också sjukt mycket till våran resa på påsklovet, jag har inte berättat detta men vi ska till Paris.

Har redan kollat in affärer och kända gator som vi MÅSTE kolla in men jag ska också gå på dom turistiga grejorna som Triumfbågen och Eiffeltornet. På min affärs lista står Sephora, Pull & Bear, Zara, BHV och Victoria Couture (sägs ha mycket hello kitty!) Och mycket mer!

Jag har massor av frågor om paris och skulle vilja att någon svara på dom; Vad för affärer måste/ska man kolla in? Finns det någon gågata som har alla BRA affär i mellan prisklassen? Har dom Starbucks? Är det mycket kö till Eiffeltornet? Hur är tunnelbanan och busstrafiken om man åker kolektivt? Mysig resturang i centrum? När är modeveckan i paris? Är det någon affär som låter rolig men som är rena besvikelsen? jag lägntar!

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

har ingen aning, har alltid velat åka till paris, men har verkligen ingen anong :P

2010-11-16 @ 19:44:44
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Sara - Only me

sv. ingen aning, du kan ju alltid leta upp en bra designer. många saker som dior, louis vuitton är ju oxå känd från Frankrike..

2010-11-16 @ 20:12:09
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0