Kola

Bestämde mig för att baka kola nu på eftermiddagen, blandade ingredienserna och stod och rörde och rörde -gick okej, sedan kom vi till att hälla med en stor sked i 60-70 små formar, såg ut som om en 4 åring hade varit där och grisat ner, mitt i upphäandet tar formarna slut och jag måste avbyta för att fixa nya då et bara finns 3 kvar tar jag i panik ischocklad formarna och det blir blandat blandat med formar.

Nu är dom iallafall färdiga och ska bli goda att smaka på i kväll, nu blir det Top Model eller Ung och Bortskämd vårt val...

Snabb bild på dom överfylda kolorna (iallfall vissa)

Kommentarer
Postat av: Ailomaja

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-02-04 @ 11:38:51
URL: http://ailomaja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0