Lördagen

Hej!

Bloggade ibilen och sa att jag skulle blogga mer om ca en timma. Visste då inte att vi skulle hitta på en grej.(hoppas ni inte tar detta som en bortförklaring men det var faktist så!) KOm hem för en stund sedan, har ätit och ska nu packa lite och blogga. I morgon bitti åker jag och hela våran familj till norge. Först ska vi vara i Oslo i 3 dagar sedan åkter vi vidare upp i landet till Trysil där vi ska rida mm. Till mitt försvar ville jag faktist inte åka och kolla på fjårdar så mamma bokade ridning istället lite roligare iallafall:) Blir tyvärr ingen bloggning:( Kanske lite från mammas mobil men inga bilder eller något... Men idag ska jag blogga mycket!!!!

Nu ska jag läsa min favorit bloggar och sedan blogga MER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0