Vänner

Tänkte skriva lite om vänner!
Jag har väldens bästa vänner. Mina vänner kan man luta sig mot om man villl eller be om råd. Min vänner har jag inte varit kompisar med hela tiden.

Min vän O gick jag Förskoleklass-3 med vi började inte umgås fören i 3. Sedan dess har vi varit bästa vänner. Eftersom jag och O var så mycket med varandra i början så blev snabbt våra familjer vänner. Det började med några middagar och sedan bestämde vi oss för att åka på skidsemester tillsammans. Efter det gick allt väldigt fort och nu när jag tänker igenom vad jag/vi har gjort tillsammans med O så är det ganska mycket; Skidsemester x2, Grand Canaria, Köpenhamn x2 och landet massor av gånger. det var alltså av mig och O som våra familjer blev vänner. Det känns bra!

Vännen I var det nästan samma ska med. Hon och jag har gått i samma klass i 3 år nu och vi har bara varit vänner i 1 1/2 år. Vi blev vänner efter en tävling i som var för alla skolar i sverige. I har alltid andvänt svart och jag har bara lite svart i min garderob men bara för vi blev kompisar så har hon faktist gått och köpt sig rosa saker som jag har inspererat henne med, och konstigt nog har jag fått mera svart i min garderob.;) Visst jag och I har väldigt olika åsikter men vi löster alltid det. Våra familjer är inte så starka som med O men det funkar.

Jag är väldigt tacksam för mina föreldrars stöd! Pappa och mamma som alltid hämtar mig när jag är hemma hos I. och för att ni har en så stark relation med O:s fräldrar så ni håller ihop våran vänskap.

Tack!


Kommentarer
Postat av: ingrid<33333

hahaha du e rolig du emma:P jag har allt fått dig att köpa lite mera svart xD

puss på dig och ses på måndag<33333333

2010-08-19 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0