Bilder

Jag har tagit en del bilder nu i två år. Satt precis och kollade igenom några bilder från 2009 och tog bara med vissa. Blir ganska många...


Ett rött bär från en buske. Taget i skåne

Röda bär från en buske. Taget i skåne

fantastisk blomma. Taget i skåne

Blåa bär. Taget i skåne

Rosa rosor. Taget hemma.

Snigeln kom fram i regnet. Taget hemma

Ser ut som en bukett men det är en blomma i närbild. Taget hemma

Nypon. Taget hemma

En av mina absoluta favoriter. Ogräs. Taget i rabatten...

bär till en blomma. Taget i skåne

Plomon som inte har mognat. Taget hemma

En av mina favoriter. Lök blomma som vi hade i vintras. Taget hemma.

Några av mina första bilder som jag har bloggat om. Vad tycker ni???
Komentera gärna.

Hörs imorgon kramar

Kommentarer
Postat av: E

underbara bilder du har tagit gillar den 3 5 6 7 mest! UNDERBARA!!!!

2010-06-09 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0