Fruktansvärd dag.

Hej!
Kom hem precis och som jag skrev i morse så skulle vi stadsvandra och kolla hur det såg ut under en bro..!
Bro besöket var föst och då piss regnade det. Jag försökte hålla håret torrt så jag drog på min luva över huvudet.
Det var kallt så vi gick in och satte oss och vilade. Sedan fick vi skynda iväg till stadsvandrigen som vi skulle träffas på vid 11.30 vi gick omkring i stan och kollade upp saker. Men vi blev så blöta att vi tröttnade på gå omkring där.(vi var INTE lite blöta utan allt var genom blött) så vi svarade på några frågor sedan gick vi mot möttes platsen. Vi frös och var blöta så vi fick åka hem. Vi skulle igentligen äta ute på stan men det regnade så mycket att vi inte hade lust så nu sitter jag med min matsäck och äter framför datorn istället. Fast det har varit jobbigt idag så är jag ändå på väldigt gott humör.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0