Hemma

Hej!

Nu är jag hemma efter en rolig helg. Vi åkte i fredags klockan ca 12 innan dess hade jag skolavslutning! Jihhhi! Vi kom fram ca 13.30 och spelade då våran första handbollsmatch på cupen. Vi spelade lika och var lite griniga. Nästa match förlorade vi. Vi åkte sedan till skolan vi bodde på och duschade och bytte om, åt sedan middag och åkte med bussen till en arena som skulle invigas. Sävehof mot Kroppskultur möttes och Sävehof vann. Åkte sedan hem och la oss. Lördag vaknade och åt frukost sedan väntade två matcher. På kvällen var det Disco. Jätte roligt!!
La oss 23. Vaknade av våran trännare som sa gå upp nu! klockan var då 06.15 Jag var sååå trött! Spelade två matcher och vann båda. Åkte sedan hem. Nu har vi mormor på besök och vi har precis ätit. Just nu är jag jätte trött men jag ska sitta vid datorn och läsa lite bloggar och titta på Justin Biebers nya video.

Bloggar mer snart. 

Kommentarer
Postat av: Ravnmarianne

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-03-28 @ 13:32:11
URL: http://ravnmarianne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0