Min dag-sorry för dålig uppdatering

Hej!

förlåt för att jag inte har bloggat idag men vissa dagar vill man blogga lite mindre! oj är klockan redan 21.30.

Vaknade klockan 10 och åt frukost innan jag och syrran åkte in till stan och shoppade lite. Blev en byxdress på H&M för mig och en t-shirt och ett diadem för syrran. Fikade inne i stan innan vi åkte hem vid 2 tiden. När vi kom hem var vi trötta och la oss i min säng och kollade på Playa del Sol. Riktigt roliga avsnitt. Sedan var det träning för oss båda. Vi i handbollen skulle springa. Phuu säger jag bara! 7-8 kilometer sprang vi. När vi kom hem var våran tredje kusin här. Vi lekte och åt jordgubbar innan dom åkte vid 20 tiden. Nu har jag precis duschat och ska kolla lite på TV innan jag lägger mig tidigt idag. Trött!

Det var min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0