Min helg- Varning långt skrivet.

Min helg började i torsdags med att vi åkte till sommar stället. Bloggade ju i blien från mammas mobil. Vi kom fram ca 17. Packade upp lite och började städa. Midsommar afton börjde med en sovmorgon och sedan städade vi det sista innan vännerna kom. Åt en stor midsommarbuffe med sil,potatis mm innan vi gick mot midsommarfirandet som vi missade precis men mamma fick dom till att köra lite till så några av oss dansade. Efter det gick vi hem och bestämde oss för at gå och bada. tyvärr badade ingen för det var så mycket brännmaneter. Vi fiskade krabbor i stället.;) Hahahah. Efter kanske 1 1/2 timma gick vi tillbaka. På kvällen åt vi grillat fram till 20 tiden och sedan var det jordgubbar och choklad som gällde. Lördag vaknade vi tidigt av föräldrarna. Gick,Åkte till Smögen bryggan. hittade en tröja men det fanns bara en av den storleken och både jag och min kompis ville ha den så hon fick köpa den. Söndag var 1 familj kvar av 3. vaknade av värmen och vi bestämde oss för att ta båten på en liten sväng. Efter lunch åkte dom också hem. Idag har vi städat lite och sedan inte gjort så mycket mer. Men nu är jag/vi hemma.

Solen steker så jag ska ut och sola nu hörs!

Kommentarer
Postat av: Olafmoa

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-09-27 @ 11:04:41
URL: http://olafmoa.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0