Ensamt men mysigt

vaknade vid 06.15 men det var segt och jag låg kvar och halvsov till 06.35. Då gick jag upp kollade ut genom fönstret på hur mycket snö som hade kommit, åt frukost och tog på mig. Sedan körde mamma mig mot skolan aldeles för tidigt. Vi började 8 men jag var där 07.20, vilket var ganska mysigt iallafall. Satte mig och städade skåpet som blir stökigt av alla stenciler som ska in i pärmar men har inga hål i sig... sedan målade jag naglarna och satt och läste igenom lite skolgrejor, vid 07.40 kom S och vi satt och pratade tills alla andra kom, Mysigt!

Dock ska jag inte vara så tidig varje morgon för att jag kan gå upp senare annars och det var lite läskigt att koridoren var helt tyst och tom när det brukar trängas 500 elever där annars, Jag var först!

Nu har jag pluggat biologi och lite engelska glosor, matten är redan inlämnad och spanskan är enkel, so provet är flyttat och allt annat är färdigt, Skönt!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Okej, först och främst gud så kul! Jag är verkligen ingen expert på landet men jag kan rekommendera allt jag tycker är värt att besöka. Vill du att jag lägger upp de på bloggen med lite bilder och sånt eller vill du att jag skickar allt i ett mail? :)

2010-11-23 @ 18:42:51
URL: http://killthepinkyswear.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g

bra jobbat att du är klar med allting! Själv har jag ungefär 295847838 saker jag skjutit upp och måste ta tag i asap...



svar: Det kommer att dyka upp en bloppis väldigt snart, du kanske hittar något =) kram!

2010-11-23 @ 20:55:12
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0