Jobbig men rolig dag

Dagen har varit så rolig och tiden har bara gått, först träffades vi (klassen) pratade igenom alla sånger och sjöng upp, sedan sjöng vi innan tometn kom till NK. Vi sjöng hade pause som jag spenderade med att sitta på Expresso hause med en stor kopp var choklad, sedan träffades vi igen bytte kläder och gick upp och sjöng för tomten och alla små gulliga barn, sedan ner byta om och gå några minuter på NK innan jag och mamma gick upp till en affär och bytte en grej sedan lunch på ett mysigt cafe, springa in på Zara innan vi skulle träffas hittade världens finaste kofta (köpte den tyvärr inte) sedan ner mot NK för att sjunga sista gången för tomten och dom gulliga små barnen sedan byta kläder in på Zara och kolla vidare på kläder och sedan ner med mamma och hämta bilen in på Lindex och shoppade en BH och sedan HEM!

Nu har jag ätit hem lagad pizza och suttit med läxorna. Nu ska jag vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0