Julen är snart här

Här snöar det och snöar hela tiden, och jag fryser och fryser.

Dagen har varit lång men endå ganska rolig, vi har haft massor utav ämnen och halva veckan har gått! Snöat har det gjort hela dagen och nu har det börjat blåsa också. Lite mysigt var det iallafall att sitta inne med musiken och kolla ut på när det blåste ner snö från taken och nynna julsånger när det var varmt inne och när man är med personer man gillar, jag älskar min klass! Föresten är det den 24 november idag alltså bara en månad kvar tills julafton, vilket känns bra men gud var tiden har gått fort, jag vill ha jullov nu! Ne nu ska jag plugga lite, lägger in en bild som är tagen igår när det snöade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0