Lite julpynt

Här kommer lite bilder på lite julpynt som jag satte upp i veckan,

först sitter det en gullig liten flicka på våran bokhylla men en krans i handen.

God Jul bokstäverna har kommit upp och pryds med två gulliga tomtar som tittar fram. (Man ser även en bit av snöret som kommer i nästa bild!)

En vanlig tråkig krans som jag satte ett siden band på med en rosett och den blev mycket juligare.

På mitt rum står det två tomtenissar och håller handen, det är det ända julpynt ännu jag har på mitt rum. Söta va?!

På våran bänk i vardagsrummet står en ängel och en tomtenisse från London.

(Oj vlken dålig bild!) I fönstret i vardagsrummet står iallafall två gulliga tomtar, så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0