Mina Tränings Mål I Livet

Kom precis från träningen, gud så skönt att springa så man är så svettig att man nästan vill lägga sig ner.

Jag tränar för att det är kul och för att jag vill det, ett plus är att man bränner kalorier. Jag har en speciell vikt jag inte vill gå över och gör jag det slutar jag direkt att äta godis och sånt då blir jag "nyttig" tills jag har gått ner dom där kilorna, jag tänker inte på vad jag äter i vardagen utan kör bara på, men vid varje måltid har jag en liten grej; något grönt till varje måltid i skolan har dom ett stort sallads bor och där finns alltid något att välja på jag brukar äta sallad, ärtor, blomkol och gurka+tomat. Inte alltid så mycket sallad men minst några blad, frukt äter jag minst en per dag och sedan blir det alltid något litet sött som en choklad bit eller något annat! ibland!

jag verkar kanske vara den perfeckta men nej, jag blir tillsagt i handbollen att gå ut och springa mer, ja inför jul går jag antingen ner lite innnan julafton eller mycket efter julafton. Jag väger normalt men det är enkelt att kolla på sig själv som man är tjock fast man inte är det, jag lovar du tycker du är tjock men inte dina vänner!

Belöna dig alltid men något när du har gjort något bra det behöver inte var socker och söt saker utan det kan vara att köpa den där handväskan eller varför inte bara med att ta en lång dusch men hårinpackning och ansiktsmask och sedan lägga dig pigg frech och känna att jag når mitt mål utan att belöna mig att äta upp mig igen. Men såklart måste man belöna sig ibland med något litet sött och gått!

Nej slutpratat om träning nu ska jag ta en dusch men tvättning och kropp och hår och sedan sätta mig vid tvn eller kanske lägga mig tidigt?! Få se, tänk rätt bara! Kramar på er för det är alla värda!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Okej jag skriver ett inlägg på bloggen, kommer tyvärr inte ha sådär jättemycket bilder, men ska försöka leta upp lite bilder på internet så det blir lättare för dig :) Lägger upp den i början på nästa vecka om det är okej ? :D

2010-11-24 @ 21:54:11
URL: http://killthepinkyswear.blogg.se/
Postat av: Augustiris

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-11-17 @ 08:47:53
URL: http://augustiris.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0