Mitt nya fina rum

(som inte gör sig på bild!)

De här kortet är taget i dörren, men ser en stor byro (som jag förvarar alla mina linnen, leggings+strumpebyxor, gammalt skolmatrial och hår accesoarer. På byron ligger alla mina armband och halsband+ örhängen och lite annat som ligger där just nu när vi gör om...) Min säng bäddat med IKEAS hjärnan, bakom byron står mitt nattduksbord.

Vänder man sig mot höger är det tre stora gaderober och längst in är det ett litet "fack" där jag ska en klädstång. Man ser också föstret och en flyttkartong.
 
På andra sidan fönstret är det två bokhyllor som är fyllda med böcker, pärmar, cd spelare, mer örhängen, cd skivor, pysselgrejor, spargris och massa små nödvändiga saker. Ni ser också skrivmordet och den enorma läxhögen...

var bara tvungen att visa mina böcker som står i färg årdning I like

Som jag sa ger inte bilderna rättvisa, rummet känns mycket större i värkligheten, jag är sjukt nöjd med att vara i detta vita fina rum, nu ska det bara köpas in; knoppar, klädstång, tavelramar och gardiner. Sedan ser det ut precis som jag vill ha det! Tack underbara Pappa och Mamma!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag gillar din färgordning! :D snyggt



sv: Jo, min pappa bodde i Paris i 6 år så jag kan nog skriva ihop en liten guide om du vill :) När är det du ska åka dit?

2010-11-22 @ 21:51:15
URL: http://killthepinkyswear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0