Slapp dag!

Dagen har gått ut till städning, duktiga pappa har mälat mitt nygamla rum VITT!! Snart är han färdig då ska jag flytta in där igen och möblera själv med lite chic/mode känsla (har jag bestämt!)

Har även suttit och kollat på MTV och EMA, alla nomenerade, Jag hoppas på Justin Bieber, men det är jätte hård konkurans. Nu ska vi strax äta innan vi ska på Bio I rymden finns inga känslor som vi har velat se jätte länge men inte hunnit, blilr en bra avslutning på lovet också. Kollade i min kalender i dag och såg att vi har sovmorgon till 10 imorgon! Gud så skönt! Lite LYX!!!!

Hörs senare idag


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/sondag-dagens-blogg.html#comment

2010-11-07 @ 18:56:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0