Svart från Lindex

Lindexs nyheter är allt annat än färgglatt, men kläderna är det inget fel på lite tråkigt bara att allt var svart, man vill väl ha någon annan färg på hösten än svart eller?!
 
Allt svart! Men jag gillar plaggen, Den svarta kläningen passar till allt, kjolen är en "hög midja" kjol, Svart bolero passar till allt, Jag älskar halsbandet så sjukt snyggt! Kläningen älskar jag så snyggt med spetts längst ner, armbandet skulle pigga upp en tråkig outfit!

Tycker ni om att klä er svart eller vill ni pigga upp vardagen lite med något färgglatt ibland?


Kommentarer
Postat av: Tina

Ajje har en ny blogg eftersom hennes syrra fick reda på vad hennes gamla hette.



ayliiinh.blogg.se



Det går jättebra med mitt lov!

saknar inte alls skolan!!!

Fast man saknar ju kompisarna lite...



Jag älskar att klä mig färgglatt, men svart kan också vara kul ibland :)

2010-11-03 @ 20:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0