Mer bloggnig imorgon!

Vilken tråkig morgon jag hade!

Mamma kom och sa hej då för att hon skulle resa med jobbet! Jag kollade snabbt på klockan och såg att klockan var 07.30! Shit tänkte jag och sprang upp yrvaken och till pappa nej vi börjar ju 8 idag! Du måste köra mig till skolan! Men så kollade jag på klockan igen och det visade sig att den var 06.30 istället! Satte mig ner och åt frukost sedan fick ajg jätte ont i magen och det kändes som jag skulle spy! Tog på mig kläderna och fick ännu ondare i magen så jag gick och la mig igen och vilade! Sedan fick världes snällaste pappa ändå köra mig till skolan! Tack!

Skolan var lång och när jag kom hem tog jag en promenad till mormor och morfar och åt middag där! Nu har ajg suttit med So läxan och ska fortsätta med BI innan jag har lite TV och kolla på och en dusch! I morgon återkommer jag med mer bloggning! I promise!

Ska förbreda inlägg och blogga mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0