Veckan

NU åkte sista tjejen! Jag åkte iväg och tränade (Hårt!!!) i 2 ½ timma, när jag kom hem åt jag en bit hemlagad pizza innan jag duschade och byte om och la mig i soffan och nästan somnade! Veckan har varit efektiv med mycket läxor och långa skoldagar. Just nu vill jag bara sova. I morgon ska vi ha Julpysel känns lite konstigt att ha det i okt men det är för skolan vi gör det! Sedan ska vi åka och fira min älskade Kusin som fyller 5 år!

Det roligaste med att träffa mina kusiner som är 3 och 5 år är att dom ser upp till mig, dom avgudar mig och vill vara som jag! Jag och min 5åriga kusin E har en hemlig tillsammans som hon påminner mig om varje gång vi ses! Jag gillar verkligen mina underbara kusiner, Tråkigt bara att dom bor 1 timma härifrån annas skulle jag hälsa på dom en gång i veckan!

Jag hoppas vi hörs innan vi åker! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0