Dagen

Hej!

Vilken dålig morgon alltså. Mamma väkte mig vid 8 tiden innan hon skulle gå. Jag var väldigt trött så när jag kom upp så kom jag på att jag började 8.40. I vanliga fall brukar jag gå 8 så det blev att jag slängde i mig frukosten tog på mig kläderna och smikade mig snabbt innan mamma körde mig fram till skolan. Phu! I skolan var det helt okej men vill hade lång dag så jag slutade inte fören vid 15.30 då ajg ringsde min vän O och vi åkte hem till mig. Det var så länge sedan vi träffades så vi pratade mest hela tiden sedan åt vi innan vi innan vi åkte iväg på träningen som jag precis kom hem ifrån. Känndes skönt att träna även om det v ar jobbigt.

Nu ska jag läsa några bloggar och sedan ta en dusch hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0