Trött

Vilken jobbig morgon! Vaknade som vanligt och gick mot bussen då jag började blöda näseblod:( Fick springa hem och lägga mig en halvtimma innan pappa kom och hjälpte mig och sedan körse mig till skolan. Sedan hade vi två tre lektioner Skolvalet där man röstade på något parti man tycket var bra och sedan åkte 14 stycken elever och sjöng på en invigning. Jag var en av dom! Efteråt fick vi macka och chocklad bollar men uppträdandet var sådär vi sjöng 3 sånger sedan lysnade vi på ett lååånngt tal och sedan sjöng vi 3 sånger till.

Nu är jag sjukt trött men ska ändå spela fotbolls match ikväll. Vem lägger en fotbollsmatch på en fredag? när jag kommer hem ska vi ha middag för några vänner så jag får se om jag bloggar då!

Annars hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0