vilken dag!

Vilken bra dag jag har haft idag.

 Började med att jag träffade mina kära klasskompisar på stationen innan vi tog tåget till min frökens hållplats. Där fick vi i uppgift att hitta massor av saker som stod på en lista. Enkelt och roligt, gick 2-3 km innan vi kom fram till frökens hus och grillade korv, hamburgare och massor utav marshmallows. MUMS! Själv åt jag bara 4 stycken men ändå. Sedan körde vi en lek ni vet "hand mot knä" "öra mot armbåge" "ben mot rumpa". Tillslut vann vi. Blev en liten vinst utav små smartis burkar fylda med små söta smartis (visar er senare). Sedan var det dax att åka hem så vi gick mot stationen sedan hem. Har pluggat nu inför Svenskan och spanskan nu. PHU! Satt också och lyssnade på musik CD:n som våran fröken har bett oss lyssna på och målade naglarna, blev lila denna gång.

Nu blir det mer data kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0