Framtids snack

Jag har ingen insperation till att plugga... Hade tänt att plugga svenska, matte och Spanska när jag kom hem med jag gjorde bara lite matte och kollade igenom svenska, jag behöver plugga men det är så mycket annat som snurrar runt runt i hjärnan, paris, kommande dagar och att jag kan göra det i helgen! Jag har börjat tänka mer och mer på min lilla framtid och vad jag ska jobba med, mina betyg mm. Jag har bestämt mig att jag vill gå ut i MVG i alla ämnen, detta skulle vara en dröm, kunna välja på ALLA gymnasium och framförallt lämna högstadiet bakom mig, precis som små stolpar i livet, 1. börja skolan 2. gå ut högstadiet 3. börja gymnasiet 4. läsa vidare 5. jobba 6. hitta pojkvän/mannen i mitt liv. hihih framtidsplaner.

jag älskar att plugga... not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0