Ingen söndags ångest

Under eftermiddagen städade jag hela mitt rum, plockade undan lite grejor, pluggade matte, pratade paris (känns som jag skriver om det hela tiden) och planerade veckan. Till middag lagade mamma och pappa en fin måltid (bokstavligt) den så jätte fräsh ut och var jätte god. Söndags ångesten finns inte här! Veckan ser ganska lugn ut, känns jättebra. Jag ska sätta mig och plocka ihop lite saker på datorn, skriva mitt tal och blogg.

Visst ser det gott ut, lax med citron, morot, pörjolök, potatis och sås, Jätte god


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mm fräscht och gott :D

Hoppas du fått en fantastisk start på veckan, ha en fin kväll!

2011-04-11 @ 19:23:15
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0