Latmask

Matchen gick toppen, vi vann inte men spelade jätte bra! När vi kom hem åt vi och sedan satte jag mig och pluggade. Höll på att somna så jag la mig och skulle vila i sängen och det slutade med att jag vaknade vi 17, då hade jag sovit i ca 2 ½ timma. Gissa om jag kommer att ha svårt att somna ikväll... Latmask var smset jag fick av en kompis! hihi. Tog lite kort och sedan åt vi middag och glass! Nu längtar jag till pappa som kommer i morgon bitti! Sedan blir det mästarens mästare tänkte jag. Har biologi prov och engelska redovisning i veckan+ buffertdag på fredag, så jag har en del att göra. Kom på att jag shoppade en tröja häromdagen, från Gina tricot. inget märkvärdigt igentligen.

En vanlig vit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0