LIte morgon insperation


Snygg klänning från Gina Tricot som pryder dom flesta reklam skyltar.

Lite morgon insperation behövs idag, magen värker och jag är inte på topp humör, kort dag iallafall, tur att jag har sovmorgon annars hade det aldrig gått! Det är soligt idag men jag hade sådana där morgon problem med vad jag skulle ha på mig. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, få se om jag ska träna ikväll. Kanske beror det på att jag inte somnade fören vid 22.45 igår. När jag kommer hem idag ska jag plugga och ta det lugnt. Är det någon som har några tips på affärer i paris? Åker om 2 veckor, någon som vill se min shoppinglista? Å jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon, nu ska jag sätta på mig conversen och hoppa i sommarjackan tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

fin! tyvärr har jag inga shoppingtips i paris:(



svar: nej det är det inte:)

2011-04-07 @ 19:08:45
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det har alla bytiker som man kan tänka sig men jag tycker du skall handla från de som inte finns i severige :) Fast såklart det kanske har mer!

2011-04-07 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0