Man mår som man förkänar

Vilken kväll och natt det var igår/idag. Vi hade sjukt kul! Bev inte jätte sent inatt då 2 av 5 deckade efter 5 minuter på kudden, vi andra låg kvar och pratade till 2 slaget. Sedan vaknar man klockan 9 ganska trött. Blev prat och frukost innan vi kollade på ALLA 300 bilderna sen igår, haha vad vi skrattade och sedan åt vi den halva tårtan som var kvar till brunch. Det är vi det! Efter gästerna gick la jag mig och solade i det 20 gradiga solen med 3 böcker bredvid mig för att plugga, så skönt, jag låg och solade i 1 h kanske. Annars mår jag skit, huvudet verker och jag vill hellre sova... Ne jag sak göra något av den soliga dagen, Hörs senare!

Invigde dom nya örhängerna, så snygga (det är min hand som syns mot kinden...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0