Ny start! (at real)

Första gången på en vecka jag loggar in här, ne så har det inte varit jag har varit inne och checkat läget några gånger och tankar flyger om kring! Jag försöker komma på, försöker tänka, försöker förstå! Vad har jag gjort, vad kommer hända? Jag vet att allt kommer att bli bra! Veckan i Paris har varit helt underbar, varm varm och varm, med lite shopping och massa roliga minnen! Just nu sitter jag och lyssnar på inspererande musik! Men jag kom på vad jag vill! Från och med nu ska jag sluta med allt, bort med "Dagens plagg" och "veckans bild", jag vill kunna skriva utan att känna mig tvingad, bara för att det är roligt. Detta blir som en milstolpe i livet, först var man dendär bloggaren som bara skrev för att få läsare, nu kommer jag ut på riktigt! Jag älskar mode fortfarande men jag är trött på att skriva om alla nyheter, trött på att inte vara mig själv! Jag kommer skriva om mig, vad jag känner för och det får bära eller brista! men jag kommer alltis att blogga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa vad du har shoppat??

2011-04-26 @ 17:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0