PåNyttFödelse


Jag hade inget att göra såhär på en Fredags kväll, träningen var bra, vi körde lite vad vi kände för. Jätte kul! Satte mig och kollade igenom bloggen och tyckte helt plötsligt, Gud var fult! Så jag ändrade allt, färger, texter och lärde mig stilmallen. Nu börjar jag om, sattsar på ny färg, nya läsare och bättre/roligare bloggning. Jag har ett problem jag måste få skriva av mig, det måste alla läsare förstå... Har tänkt ut vad som ska finnas med varje vecka och vad som behövs visas mer av, inte visas mer av och vad ni tycker, jag vill inte bara blogga om mode hela tiden för det är inte bara mitt liv. Jag vill inte följa stor bloggare och ta deras tips och trix som veckans blogg t.ex kanske är det så man lyckas men jag vill inte göra så jag vill sticka ut.

Nu blir det en ny start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0