Söta ditaljer

Tog en liten pause då jag satte mig i klistret med att komma på Dagens Plagg det blev helt enkelt för mycket, så jag tänkte igenom och det kommer komma upp kanske 2 dagens plagg i veckan, varje dag funkar inte med läxor och att hinna blogga. Jag kommer helt enkelt att skriva dagens plagg när jag känner för det. Precis som när jag kommer i intervall då jag bara tar bilder hela tiden.¨




Supper söt klänning från H&M

H&M har verkligen sattsat och blivit sveriges storta klädfirma, förr kom det in 7 nyheter nu kommer det in 10 mist varje gång känns det som, jag tror dom hittar insperation från Forever 21. Dagens klänning gillar jag för den har långa ärmar, och passar svensk sommar då det ofta inte är så varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0