Dagens outfit

God morgon, här skiner solen och jag är på ett strålande humör, hjälpte med hemma kvällen igår med att sitta framför tvn efter träningen och lägga sig lite för sent men vad gör det! I dag väntar inte så lång dag, efter skolan ska jag hem och jag har inga läxor att göra... inte än enda... Så går det när man pluggar och skriver uppsatser i tid innan... Jag har precis klätt på mig och sitter och kollar igenom det sista på son om 1760 talet, Booring!

Dagens outfit skulle jag fotta men det blev bara fel men så kom jag på att jag har ju en bild på tröjan på bloggen!

Denna tröja blir det+ svarta byxor från Lexington+ mina mysiga skidstrumpor som jag inte vill lägga undan riktigt ännu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0