Eat Pray Love


Eat Pray Love
Vad ska jag säga, fick filmen på Alla Hjärtans Dag och kollade på den då men jag fasnade inte för den och stängde av efter bara en timma, jag var antagligen lite för trött för att se den men jag ska kolla på den med nya ögon en annan dag.

Filmen handlar om Liz som är trött på sitt liv och åker under att halv år ut i världen först på listan står Italien sedan Indiena och sist Bali, I italien handlar det mest om mat och hur hon träffar sina nya vänner, i Indien om Gudar och många scener är i kyrkan, sedan såg jag inte mer...

Som sagt jag ska ge filmen en andra changs någon dag, men med sina 140 minuter kan det också betyda att den var lite långsam för mig! Få se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0