Jag och min kamera

God morgon, hade en jätte trevlig kväll i går med J och hennes familj, innan dess spelade jag handbolls match och tyvärr gick det inte så bra men vad gör det när man gör 2 mål! I dag väntar lite läxor och städning, imorgon kommer hantverkarna hit och grejar. Nu tänkte jag gå en promenad med min kamera och fotta lite roliga gråa bilder. Annars är dagen inte planerad mer än att jag ska spela match igen vid 16 tiden! Innan dess ska jag bara ta det lugnt, vad tycker ni om mina recentioner? Hahaha har fått värsta film bloggen, igår såg jag en till film... Det kommer iallafall upp ett inlägg under dagen om en film vi såg förra veckan!

Ha en jätte bra mys söndag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0