Sista...

Sådär nu är allt fixat, 10 inlägg väntar på att få publicerats på tidinställt, jag sitter påklädd för att o kommer strax då blir det middag sedan sover hon över innan vi åker tidigt tidigt imorgon bitti.

Lite nervös är jag men det ska gå bra, hela dagen har jag tänkt sista, sista gången vi äter middag, sista gången jag duschar, sista gången jag loggar in på bloggen på en vecka och sista gången jag läser favvo bloggarna. När jag kommer tillbaka lovar jag bättre uppdatering än vad jag har gjort dessa dagar. OBS! Alla inlägg som kommer upp är skrivna under en veckas tid så ibland kan det så i torsdags men då menar jag förra torsdagen t.ex även alla saker som står att "nu åker vi hem" t.ex.

Sista gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0