Killers


Killers såg jag i helgen och jag tror det är av dom bästa filmer jag sett, jag ville in i filmen och spela med. Filmen handlar om Jen i 30års åldern som bara har misslyckats med sina förhållanden, efter att hon lämnat sin pojkvän åker hon till Nice med sina föräldrar. När hon minst tror på kärleken dyker Spencer upp och efter en middag blir dom ett par. Några år senare är dom ett par och bor till ochmed i en villa, problemet är bara att Spencer inte har berättat att han jobbar som internationel spion med rätt att döda människor, nu måste jen lära sig att hantera sjutvapen och ducka för pistolskott.

Jag älskar filmen och jag skulle gärna hoppa in i Jens roll och spela mot den snygge Spencer, JAg vet inte hur gammal filmen är men det är helt klart värld att se massa gånger, själv har jag varit i nice men jag kommer inte ihåg det så väl. Gillar även att det är en blandning av action och romantik, fräldrarna tycker jag liknar Ove sundberg i solsdan lite med deras instinkt att alltid lägga sig i.

En helt underbar film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0